wtorek, 6 grudnia 2016

Złoty anioł w zwiewnej sukience


O aniołach znajdziemy wiele strof. Np. Czesław Niemen we "Wspomnieniu" śpiewał:
                      "...A po ulicach w lekkiej jesieni
                       Fruwały za mną jasne anioły..."

Na stronie    http://serafia.manifo.com/wiersze
znalazłam wiersz  Beaty Kołodziej "Kolorowe Anioły"
                     "...Kiedy dziecko jest grzeczne od rana,
                       złoty Anioł - czy uwierzycie? -
                       złotym piórem dobre uczynki
                       zapisuje w białym zeszycie!..."

Za mną też "chodzą" anioły. W tym roku zafiksowałam się na nie. Chętnie je tworzę. Uwieczniam je na zdjęciach. Czasem kiepskiej jakości, bo nie mam czasu na dłuższe sesje zdjęciowe. Anioły wyfruwają z domu szybciej niż powstają. (Ku mojej radości.) Dziś usłyszałam świetną reakcję na widok złotego anioła - WOOW!
Oto i on we własnej osobie. 


 Na drugim zdjęciu jest kompletny, ale pierwsze lepiej oddaje kolor złota.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz