środa, 27 kwietnia 2011

Zajączkowe prezenty z wymianki :)

Wymiana Świąteczna dostarczyła mi dużo emocji. Długo myślałam co zrobić, a zapisałam się na trzy: na forum "Złote Rączki" (jeden zajączek) i "Kraina Czarów" (dwa zajączki). Chciałam zrobić coś podobnego, żeby nikt nie poczuł się gorzej, ale też, żeby było trochę różnie. Każda kartka z życzeniami była inna. (Tu nie sfotografowałam karteczki. Dlatego zrobiłam Print Screen fragmentu strony galerii zajączków.)
Oczywiście na forach zdjęcia upominków zostały już pokazane.

Forum "Złote Rączki:"






Na forum "Kraina Czarów" wykonałam dwa upominki.
Różniły się karteczkami, serwetką i kolorem ludków.
Na zdjęciach tak dobrze nie widać koloru berecików, ale są inne. :-)



Teraz Czas na otrzymane prezenty. Same cudeńka.




Prezentowana wydmuszka jest ze strusiego jaja.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz