czwartek, 14 kwietnia 2011

Wielkanocny kiermasz

W niedzielę miałam okazję pokazać swoje wielkanocne ozdoby. Na kiermaszu wielkanocnym. Były elementem dekoracyjnym pośród innych wyrobów (palm, baranków, pisanek i ciast) znajomych kobiet. Dokończyłam kompletowanie świątecznego upominku na wymianę. Prezentacja oczywiście na forum w specjalnym wątku i oczywiście tutaj, ale dopiero po wyznaczonym do pokazania na forum terminie. Jeden upominek na forum ZR już wysłałam. Teraz jeszcze zapakować dwa i wysłać. Mam nadzieję, że moje małe "rękoczyny" spotkają się z pozytywnym przyjęciem. Przed Świętami chcę ozdobić jeszcze sześć wydmuszek i  posprzątać jako tako mieszkanie. Oczywiście opracować menu i spędzić trochę czasu w kuchni, żeby święta były bardzo kolorowe od ozdób i pachnące domowym jedzonkiem.

Wielkanocny kiermasz


Koszyczek i kolorowe kurczaki to mój wyrób

Jajka na gałązkach i dekupażowe w wazonie to też moje dzieło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz