czwartek, 9 grudnia 2010

Anioły

Zrobiłam na zamówienie koleżanki aniołki. Proste, ale w stadzie nieźle się prezentują. W gromadzie siła ;-)

Moje Anioły gotowe do wylotu. Wszystkie pięć i jak to w rodzinie podobne są, ale też każdy inny :-). Mają około 10,5 cm wysokości. Oto one.


 Każdy ma inne wykończenie sukienki. Moje aniołki razem wyglądają nieźle, ale osobno można zobaczyć dokładniej wykończenie skrzydełek i sukienek. Wykończenie zrobiłam metaliczną nitką. Przedstawiam też innego aniołka. Znalazłam wzór dzięki jednej z użytkowniczek forum Kaiem. Ten wiszący aniołek ma 9,5 cm "wzrostu". Jest wykrochmalony i czeka na choinkę.

Fotosik darmowy hosting obrazków   Fotosik darmowy hosting obrazków   Fotosik darmowy hosting obrazków   Fotosik darmowy hosting obrazków   Fotosik darmowy hosting obrazków
                Niebieski              Srebrny               Śliwkowy                        Złoty                    Zielony - turkus 



Anioł zawieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz