środa, 22 grudnia 2010

Wymiana z Mikołajem

W listopadzie przyszło do mnie zaproszenie do wzięcia udziału w Mikołajkowej i Świątecznej wymianie. Bardzo lubię dostawać prezenty dlatego zdecydowałam się zgłosić do losowania. Żeby coś dostać, trzeba najpierw dać. Przygotowałam trzy upominki - ozdoby choinkowe i nie tylko. Starałam się wykonać coś ładnego. Mam cichą nadzieję, że moje prezenciki podobały się obdarowanym. Dwie dziewczyny dostały gwiazdki i zakładkę do książki, a trzecia do tego zestawu jeszcze bombkę. Ozdoby wydziergałam na szydełku. (Dwa upominki miały być płaskie i mieszczące się w kopercie, trzecia paczka była na innych zasadach - inne forum. :-))


Każda zakładka dla innej obdarowanej.

Zestaw sześciu gwiazdek i skarpetki Mikołaja




Bombka widziana z dwóch stron.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz