czwartek, 10 stycznia 2019

Szydełkowe cuda :)

Tym razem czapka zrobiona na szydełku. Jest ogromnie ciepła.  Siadłam i wydziergałam jak mi wyobrażnia podpowiadała. Wystarczy poczekać na minusowe temperatury (mam nadzieję, że będą jeszcze tej zimy).
 


 Na choinkę wydziergałam ozdoby, które uzupełnione cukierkiem ładnie się prezentowały na zielonych gałązkach. Wersja "solo", ale było ich znacznie więcej, tylko "się rozeszły" jak świeże bułeczki.


 Torba na lato zrobiona ze sznurka. Uchwyty wykonane splotami makramy i ozdobione drewnianymi koralikami.


Poduszka 40x40 cm wydziergana dwustronnie, na szydełku i na drutach. Na drutach moje wariacje na temat wiązania oczek. Jednak bardziej podoba mi się strona szydełkowa. Użyłam miękkiej, przyjemnej w dotyku włóczki Himalaya Dolphin Baby.
Poniżej schemat do szydełkowej części. Pochodzi z książki "1000... splotów na drutach i szydełkiem".



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz