środa, 8 marca 2017

Dzień Kobiet i Babeczkowa wymianka

Dziś mogę już pochwalić się wymianą na forum Złote Rączki z okazji Dnia Kobiet.Zdjęcia na forum już wstawione. Warunkiem było wyhaftowanie mufinki. Co i jak się wykona pozostawało w gestii pomysłowości Babeczek biorących udział w wymianie. Kartki z okazji Dnia Kobiet i... co tylko sobie wymyśliłyśmy. Mój prezent otrzymałam od  Viper7

Może zdjęcie nie oddaje precyzji oraz całego kunsztu wyhaftowanych mufinek i nie tylko, 
ale są przepiękne. Kartka i notesik są cudne. 

Teraz moje wytworki. Kartka i łapki do kuchni. Pomyślałam, że "skażę" babeczkę na codzienne przypominanie sobie wymiany podczas używania akcesoriów kuchennych. No, chyba, że babeczka schowa je głęboko w szufladzie ;)


 Do paczuszki dodałam małe co nieco.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz