poniedziałek, 28 marca 2016

Moje wytwory na wielkanocną wymianę

Do wymiany wielkanocnej Przygotowałam kilka różnych dekoracji. Przede wszystkim pisanki wykonane różnymi technikami, wianek na drzwi (lub gdziekolwiek sobie zechcemy), kogucik z filcu (uszyty ręcznie) i kartka świąteczna. 



Styropianowe jajka ozdobiłam filcowaniem igłą, "ubrałam" w różne materiały i ozdobiłam wstążeczkami, zrobiłam kolorowe koszyczki na pisanki. Jedno jajko, to ażurowa wydmuszka. Filcowy kogucik nie wymaga wielu objaśnień. Tyle, że szyłam ściegiem dzierganym. Wianek wykonałam z brzozowych gałązek, różyczki metodą "cukierkową. Kartkę wielkanocną również zrobiłam własnoręcznie. 
Zawsze kiedy jest wymiana i wiem, że się wywiążę z zobowiązania wykonania i wysłania, to biorę udział.

1 komentarz:

  1. Te cudne rzeczy trafiły do mnie.Fakt, techniki są rózne i bardzo precyzyjnie wykonane.
    Cieszę sie bardzo i beda dla mnie wielką pamiatką na długie lata,tym bardziej na Wielkanoc.
    Jeszcze raz bardzo dziekuje i pozdrawiam serdecznie....

    OdpowiedzUsuń