piątek, 3 czerwca 2011

Wymiana na dzień dziecka

 Galeria wymiankowa na forum Kraina Czarów otwarta, więc mogę wstawićzdjęcia tego co dostałam i co wysłałam na Dzień Dziecka. Pierwszy raz podjęłam się wymiany, gdzie obowiązkowy był przedmiot ozdobiony decoupage. Można było też zrobić coś inną techniką, ale decoupage to był wymóg. Był również warunek co do motywu (lalka lub miś) oraz kolorów (dwa spośród trzech: czerwony, bordo, czarny).

Swojemu forumowemu dziecku wysłałam deseczkę do przypominajek z misiem trzymającym serce, kartkę na Dzień Dziecka oraz paczworkową zakładkę do książki . Poza tym serwetki i słodycze. Na zdjęciu pokazałam tylko swoje prace bez tzw. przydasiów. Na zakładce są lalki w strojach ludowych z regionów 
w których mieszkamy: Pomorze i Śląsk. Może nie są to stroje dokładnie z miejsca zamieszkania, ale przynajmniej z terenów charakterystycznych dla regionu :).  
 W motywach pojawił się miś i lalki oraz trzy wymagane kolory.




 Otrzymałam śliczny kuferek ze słodkimi misiami, bukietem róż, wypełniony krówkami (na zdjęciu zostało tylko część słodyczy) oraz całą masę serwetek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz